1. Üldtingimused

1.1 Käesolevad e-poe kasutustingimused kehtivad internetipoest kaissupood.ee tellitud kaupade müügilepingutele.

1.2  Kasutustingimustega tutvumine on e-poe kasutajale (edaspidi nimetatud “Tellija”) kohustuslik.

1.3 E-poe omanik ja müügilepingu sõlmija on Kaissu Interiors OÜ (registrikood 14185747 ), (edaspidi nimetatud „Kaissu“).

1.4 Kaissul on õigus käesolevaid tingimusi muuta, teavitades sellest lehel www.kaissupood.ee

1.5 Mistahes muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.

1.6 E-poes kuvatud fotod on illustratiivsed, kaubad võivad tegelikkuses erineda fotol kujutatud kaupadest. Toote värvitoon võib erineda tegelikkusest kuvari seadete tõttu.

1.7  E-poe fotode, tekstide jm materjalide autoriõigus kuulub Kaissule või tema koostööpartneritele ning fotode, tekstide või muude autoriõigusega kaitstud teoste ärilistel eesmärkidel kasutamine ei ole lubatud.

  1. Hinnad, tellimuse vormistamine ja tasumine

2.1 E-poes esitatud toodete hinnad on eurodes.

2.2 Kõik hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.

2.3 Tellimuse vormistamiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi ja vajutada lingile „Vormista tellimusˮ.

2.4 Tellimuse vormistamise lehel tuleb täita kõik nõutud andmeväljad ja märkida linnukesega soovitud tarneviis (vt täpsemalt punkt 3). Seejärel tuleb vajutada lingile „Kinnitan tellimuseˮ.

2.5 E-poes saab tasuda arve alusel pangaülekandega või läbi turvalise maksekeskuse kõikide Eesti maksekaartide ja interneti pangakontodega (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID).

2.6 Sõltumata valitud makseviisist saadab Kaissu Tellijale arve hiljemalt järgmisel tööpäeval.

2.7 Tellimus loetakse kinnitatuks ning müügileping sõlmituks ettemaksu laekumisel Kaissu pangakontole. Ettemaks tuleb tasuda vähemalt 50% ulatuses tellimuse kogusummast.

2.8 Tarneaja arvestust alustatakse samuti ettemaksu laekumisest alates.

2.9 Toodete juurde on märgitud toote tarneaeg. Tarneaja jooksul valmistab tootja Tellija soovitud toote ning Kaissu korraldab toote veo vastavalt valitud tarneviisile.

2.10 Kui Tellija tellimust ei ole võimalik täita Tarneaja jooksul, siis võtab Kaissu Tellijaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue Tarneaja või makstud raha tagastamise.

2.11 Tasumata tellimused tühistatakse 3 päeva möödumisel ettemaksuarvel näidatud maksetähtajast alates.

2.12 E-poe kaudu esitatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 11:00−17:00.

  1. Kauba kohaletoimetamine

3.1 E-poest tellitud kaupa on võimalik kätte saada ise kaubale järele tulles või valides tellimuse vormistamise lehel sobivaima tarneviisi.

3.2 Tarneviiside valikus on:

3.2.1 “Transport koju” –  maksumus 39 eurot. Kaissu toimetab Eesti piires kauba tellimusel märgitud aadressile maja ette. Kui tooted on väljastamiseks valmis, võtab Kaissu Tellijaga ühendust kohaletoimetamise aja kokku leppimiseks.

3.2.2 “Smartpost pakiautomaat” – maksumus 3,90 eurot. See tarneviisi valik on välja pakutud vaid juhul, kui kõik tellimuses olevad tooted vastavad pakiautomaadi mõõtudele.  Kui tellitav kauba kogus ei mahu ühte saadetisse, võib teenuse hind muutuda. Täpse hinna esitab Kaissu Tellijale e-kirjaga saadetaval arvel. Kui Tellijale muutunud transpordi hind ei sobi, on tal õigus muuta tarneviisi valikut, määrates uueks tarneviisiks “Tulen ise järele” (vt punkt 3.2.3) või müügilepingust taganeda.

3.2.3 “Tulen ise järele” – Tellitud kaubad saab kätte eelnevalt kokku lepitud ajal, Kaissu poolt määratud aadressilt. Kui tooted on väljastamiseks valmis, võtab Kaissu Tellijaga ühendust väljastamise täpse aja ja koha kokku leppimiseks. Väljastuskoht varieerub toodede lõikes ja selgub komplekteerimise käigus. Võimalikud väljastukohad on: Kaissu salong Viimsi Äritares aadressil Paadi tee 3, Haabneeme, Harjumaa või Kaissu ladu aadressil Järvekalda tee 33, Harku, Harjumaa.

3.3 Tellitud tooteid ladustab Kaissu tasuta kuni 10 tööpäeva alates päevast, mil Kaissu teavitas Tellijat toodete väljastamiseks valmisolekust. Alates 11-st päevast on hoiustamistasu 1% tellimuse maksumusest päevas.

3.4 Tellitud toodete väljastamine / Tellijale lähetamine toimub alles pärast kogu Tellimuse järgi tasumisele kuuluva summa laekumist Kaissu pangakontole.

3.5 Kauba kättesaamisel kohustub Tellija koheselt kontrollima pakendi seisukorda. Kui pakendil ilmneb olulisi vigastusi (tugevalt muljunud, katki, rebenenud vms), siis kohustub Tellija pakendit mitte avama ning teavitama pakendi seisukorrast viivitamatult Kaissut. Kui tarneviisiks oli valitud “transport koju” või “tulen ise järele”, siis on Tellija kohustatud rikutud pakendiga toodet mitte vastu võtma ja selle koheselt kullerile või laotöötajale tagastama. Kui tarneviisiks oli valitud “Smartpost pakiautomaat”, siis kohustub Tellija tagastama rikutud pakendis tooted Smartposti pakiautomaadi vahendusel Kaissule.

3.6  Kui Tellija tuvastab pakendi avamisel, et toode on oluliselt kahjustatud või ei vasta tellimusele, siis kohustub Tellija teavitama toote seisukorrast viivitamatult Kaissut, esitama vajadusel täiendavaid tõendeid kahjustuste kohta ja tagastama kahjustatud kaubad korrektselt pakituna Kaissule sama tarneviisiga, millega need Kaissu Tellijale toimetas.

3.7 Punktides 3.5 või 3.6 kirjeldatud olukorra tekkimisel, kannab kauba tagastamise kulu Kaissu.

  1. Tellimuse täitmise tähtajad

4.1 Tellimuse täitmise tähtaeg sõltub tellitavatest toodetest.

4.2 Ligikaudne tarneaeg on märgitud eraldi iga toote juurde.

4.3 Laokaubad on tavapäraselt tarneks valmis järgmisel tööpäeval peale ettemaksu laekumist Kaissu pangakontole. Juhul, kui mõni toode on tellimuse esitamise hetkel laost otsa lõppenud, siis on tellimisaeg kuni nädal.

4.4 Tellimisel valmivate kaupade tarneaeg on tavapäraselt kuni 4 nädalat alates ettemaksu laekumisest Kaissu pangakontole.

4.5 Täpne tellimuse tarneaeg on märgitud arvele,  mille Kaissu saadab Tellijale järgmisel tööpäeval peale tellimuse esitamist.

  1. Tellimuse muutmine, toodete tagastamine

5.1 Tellijal on õigus tellimust muuta taganedes müügilepingust 14 päeva jooksul alates selle sõlmimisest.

5.2 Tellijal on õigus tellitud tooted tagastada taganedes müügilepingust 14 päeva jooksul alates tellitud toodete kätte saamise päevast.

5.3 Vastavalt võlaõigusseadusele ei laiene tagastamisõigus eritellimusena valmistatud toodetele ja pakendist välja võetud madratsitele. Eritellimusel valmistatavad tooted on e-poes sellekohase infoga tähistatud.

5.4  Müügilepingust taganemiseks kohustub Tellija esitama kirjaliku taganemisavalduse ja edastama selle aadressile hello@kaissu.com

5.5 Taganemisavalduses tuleb esitada järgmine info:

– tellimuse või arve number;
– tellija nimi
– kauba kättesaamise kuupäev (juhul, kui tellitud tooted on juba käes);
– soovitud muudatuse kirjeldus ja/või tagastatava kauba nimetus.

5.6 Tellija peab taganemisavalduses nimetatud kauba tagastama Kaissule hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest. Kui Kaissu ja Tellija ei lepi kokku teisiti, siis tuleb kaup tagastada samasse lattu, kust see Tellijale väljastati.

5.7 Tagastatava kauba pakendamisega ja kauba tagastamisega seotud kulud kannab Tellija.

5.8  Tellijal on e-poest tellitud kaubaga õigus tutvuda viisil, mis võimaldab tutvuda kauba olemuse, omaduste ja toimimisega. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib kaupu käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu lubatakse tavapäraselt seda teha poes. Tagastatav kaup peab olema kasutamata. Tellija vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud kauba kasutamisest muul viisil, kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Tellija peab tutvuma kaupadega ettevaatlikult, avama pakendi seda kahjustama, mitte eemaldama silte/kaitsekilesid jms. Tellija vastutab kaupade tagastamisel väärtuse vähenemise eest.

5.9 Tagastatud kaup ja selle juurde kuuluvad dokumendid (kasutusjuhend, garantiitingimused jms) peavad olema puuduseta, täiskomplektsed, originaalpakendis ja kasutamata. Kui tagastatav kaup, kauba juurde kuuluvad juhendid ning muud dokumendid ja/või kauba pakend on halvenenud asjaolude tõttu, mille eest vastutab ostja, on Kaissul õigus tasaarvestada kauba väärtuse vähenemine tellija poolt asja eest tasutud ning ostjale tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Kaissu tellijale tasaarvestamise avalduse tellimuse vormistamisel esitatud e-posti aadressile.

5.10 Tellitud toodete tagastamise korral kantakse ostu eest tasutud summa (v.a kohaletoimetamise tasu) Tellija poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul, alates taganemisavalduse esitamise päevast.

  1. Pretensioonide esitamine ja vastustus

6.1 E-poest ostetud kaupadele kehtib 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. Kaissu vastutab kaupade nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest kui mittevastavus oli olemas kauba ostjale üleandmise hetkel.

6.2 Kaissu ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase või mittesihipärase paigaldamise, kasutamise ja/või hooldamise tõttu.

6.3 Kaissu ei vastuta kauba puuduste eest, mis tekkisid kaubale normaalse kulumise käigus.

  1. Vaidluste lahendamine

7.1. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi õigusest.

7.2. Tellija ja Kaissu vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Kaissu on keeldunud tellija kaebuse rahuldamisest või tellija ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib tellija esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile (aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn või e-posti aadressil avaldus@komisjon.ee) või kohtule.